luni, 15 martie 2010

Experiment: O bunica energizata

Dintre cele cateva persoane care s-au lasat pe mana mea si imi dau voie sa experimentez EFT-ul este si bunica mea de 76 de ani. Una dintre temele noastre de lucru a fost daca am putea face ceva pentru a se simti mai in putere. Am decis, pentru inceput, sa facem sa se simta ca la 70 de ani, pentru a intampina minima rezistenta pe partea de credinte limitative (vocea aceea care este convinsa ca orice imbunatatire este imposibila). Pentru ca nu se lucreaza doar pe corpul fizic, ci in special pe mentalul care este si factorul de decizie,  este poate mai indicat sa se inceapa cu pasi mici, si neparat cu o prima runda care sa adreseze "reversal"-ul.

Rezultatele: dupa cateva runde de EFT sambata care a trecut (vreo 10 minute in total) doua zile mai tarziu Buni a observat urmatoarele diferente:
1. a urcat mai usor scarile, in total de 4 ori azi (sta la etajul 3)
2. si-a carat cumparaturile de la piata mai usor
3. a facut curatenie si nu a simtit nevoia sa mai faca pauze
4. starea generala a fost una mai buna

Aceasta a fost a treia oara cand am folosit EFT-ul pentru bunica mea, prima data am lucrat pe claustraofobia ei veche de mai bine de 40 de ani (rezolvata), iar a doua oara pentru o durere de spate care a disparut in decursul a catorva minute de tapping.

Iar daca pana acum eu eram cea care insistam cu "Hai sa facem ceva" acum, dupa succesele consecutive, ea este cea care mi-a propus sa lucram pentru tensiunea ei destul de inalta. In cateva zile sper ca voi posta si rezultatele sesiunii aceleia.

Ca sa-l citez pe Gary  Craig, chiar folositi EFT-ul pentru orice!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Experiment: O bunica energizata"

Trimiteți un comentariu