vineri, 30 aprilie 2010

Prea multe alegeri, prea putin timp

Cu totii trecem prin perioade de viata in care trebuie sa invatam o cantitate mare de informatii, sub presiunea timpului. Fie ca asta se intampla cand inca eram pe bancile scolii, sau acum, in viata de adult. Pentru cei care cunosc sistemul "Human Design" presiunea asta este cu atat mai puternica daca esti fericitul posesor al unor centrii nedefiniti (head & root), sau, cum spun unii, "the pressure sandwich".

Oricare ar fi cazul, acest scurt ritual EFT conceput de Rick Wilkes  va poate fi de ajutor!

PREGATIREA
Punctul Karate:
Chiar daca am atâtea alternative din care sa aleg, iar eu nu le pot asculta pe toate, stiu ca sunt o persoana buna, si ma accept in intregime, asa cum sunt.
Chiar daca ma simt coplesita, si de-a dreptul paralizata în fata tuturor acestor informatii, nu trebuie sa ascult tot ca sa pot avea rezultate. Rog universul sa-mi atraga atentia catre informatiile care mi-ar fi cel mai de folos, chiar aici, chiar acum.
Chiar daca o parte din mine simte ca pierde oportunitati daca omite ceva, eu stiu ca pot învata si avansa ascultand doar ceea ce simt eu ca e bine. As putea asculta doar fragmente de înregistrari si sa fiu ok cu atat!

SECVENTA

Vârful capului: Nu-i asa ca trebuie sa fac totul?!
Sprânceana: Ma tem sa pierd ceva.
Partea laterala a ochilor: Ma simt coplesita.
Sub ochi: Vreau sa ma simt recunoscatoare pentru aceasta informatie ...
Sub nas: ... dar nu cred ca pot retine totul...
Barbie: Ce-ar fi daca as putea asculta (citi) doar o parte?
Clavicula: ar fi ok?
Sub brat: Chiar nu vreau sa ratez nimic.


Vârful capului: Poate voi asculta ( citi ) o parte.
Sprânceana: Si voi avea încredere in univers pentru a-mi ghida alegerile.
Partea laterala a ochilor: Sunt atâtia experti,
Sub ochi: Sunt sigura sa voi asculta ( citi ) câteva sugestii minunate.
Sub nas: Chiar nu trebuie sa manânc tot bufetul,
Barbie: ... ca sa am o experienta minunata.
Clavicula: Sunt deschisa la învatarea a noi perspective si tehnici.
Vârful capului: si ma simt relaxata si calma pe parcus.

Articol tradus si adaptat dupa http://www.thrivingnow.com/for/Health/overwhelming-choices/
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comentarii: on "Prea multe alegeri, prea putin timp"

Trimiteți un comentariu